کارتن اداری خارجی محکم

ویژگیهای کارتن مقاوم چیست؟

ویژگیهای کارتن مقاوم چیست؟

همواره وقتی که محصولی مورد توجه قرار می‌گیرد و میزان مصرف آن افزایش می‌یابد می‌توان به این نتیجه رسید که ویژگی‌های خوب آن محصول باعث استفاده روز افزون از آن شده است. اگر که امروزه شاهد استفاده از کارتن مقاوم در بسیاری از صنایع می‌باشیم باید بگوییم که ویژگی‌های این محصول چنان گستره ای دارد که باعث شده است استفاده از آن نیز افزایش یابد. کارتن مقاوم همان طور که از نامش نیز پیداست کارتنی است که از لحاظ استحکام بسیار قوی بوده و می‌توان در موارد مختلفی حتی برای جابجایی وسایل سنگین نیز از آن استفاده کرد به همین علت کارتن‌هایی درخصوص کارتن اسباب کشی و بسته بندی و جعبه های بسته بندی و … در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود.
البته توجه به این نکته نیز ضروری است که در موارد مختلف باید از انواع متفاوت این کارتن‌ها استفاده کرد و در واقع کارتن را متناسب با کالای مورد نظر انتخاب نمود. اگر بخواهیم در رابطه با ویژگی‌های کارتن مقاوم صحبت کنیم می توانید به موردهای زیر اشاره ای داشته باشیم.

کارتن پستی سایز 4

تحمل فشار بالا
با توجه به این که در صنایع مختلفی از این محصول استفاده می‌شود طراحی آن به گونه ای است که بتواند در فشارهای بالا نیز مقاوم باشد و بتواند وزن محصول را تحمل نماید. در واقع این ویژگی تحول شگرفی را در حوزه بسته بندی به وجود آورده است.
انعطاف پذیری مناسب
با توجه به این که کارتن مقاوم را در اندازه‌ها و مدل‌های مختلف طراحی می‌کنند انعطاف پذیری بالایی را هم می‌توان برای آن در نظر گرفت.
انواع طرح و رنگ مختلف
همان طور که گفته شد استفاده از این نوع کارتن‌ها در صنایع مختلفی رایج شده است و همین موضوع می طلبد که کارتن‌ها را در شکل‌ها و رنگ‌های مختلفی طراحی کرد که این موضوع را هم می‌توان از دیگر ویژگی‌های این نوع کارتن‌ها مطرح کرد.
غیر سمی بودن
در تولید کارتن‌های مقاوم از هیچ گونه ماده سمی استفاده نمی‌شود و به همین دلیل آن را محصولی غیر سمی معرفی می‌کنند. در واقع این محصول هیچ گونه خطری برای سلامتی انسان ندارد. به طوری که در بسته بندی انواع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.
قابلیت چاپ
کارتن مقاوم این ویژگی را دارد که به راحتی بتوان طرح، رنگ و نوشته ی مورد نظر را بر روی آن چاپ کرد. ماندگاری چاپ در این نوع کارتن‌ها بالا بوده و به راحتی می‌توان برای انواع تبلیغات و شناساندن برند از آن استفاده کرد.
قابلیت برش آسان
این نوع کارتن‌ها را می‌توان به راحتی به وسیله‌ی یک تیغه‌ی معمولی برش داد و این موضوع امکان طراحی کارتن‌ها در هر اندازه که تمایل دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد.
ویژگیهای کارتن مقاوم چیست؟
حفظ انعطاف پذیری
در صورتی که کارتن مقاوم در برابر تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرد می‌تواند تا مدت ها انعطاف اولیه خود را حفظ کند و به این ترتیب این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید تا مدت‌ها از آن استفاده نمایید.
مقاوم در برابر ضربه و اب و هوا
با توجه به این که معمولا از این نوع کارتن‌ها برای جابجایی وسایل استفاده می‌شود ممکن است در حین جابجایی ضربه‌ای به آن وارد شود. اما باید گفت این کارتن‌ها در برابر ضربه و له شدگی مقاوم بوده و به راحتی دچار آسیب نمی‌شوند. به همین دلیل می‌توان به شما این اطمینان را داد که وسایل شما بدون هیچ گونه آسیبی به محل مورد نظر خواهند رسید.
قابلیت بازیافت
در طراحی برخی از انواع کارتن مقاوم از موادی استفاده می‌شود که قابلیت بازیافت برای آن‌ها وجود دارد و به این ترتیب می‌توان آن را دوست دار محیط زیست معرفی کرد. در واقع این کارتن‌ها بعد از استفاده جمع آوری شده و به محل بازیافت برده می‌شوند و طی عملیات بازیافت استفاده مجدد از آن‌ها امکان پذیر می‌شود.
دارای استاندارد های جهانی
با توجه به این که در ساخت کارتن مقاوم از مواد اولیه استاندار استفاده می‌شود می‌توان این محصول را محصولی کاملا منطبق با استانداردهای جهانی معرفی کرد که توانسته است تائیدیه‌های بهداشتی را دریافت نماید.
74 / 100
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها