خرید کارتن 5 لایه و فرقش با کارتن 3 لایه 1

خرید کارتن 5 لایه و فرقش با کارتن 3 لایه

خرید کارتن 5 لایه و فرقش با کارتن 3 لایه

بررسی کارتن ۵ لایه و ۳ لایه در چیست؟

کارتن‌های ۳ لایه ضخامت و تحمل وزن زیاد کمی در اسباب کشی دارن و معمولا برای بسته‌بندی وسایل خاص همانند ماسک کاربرد می‌شود، نمونه کارتن ۳ لایه نیز کارتن تخم مرغ و پفک می‌باشند. کارتن ۵ لایه دارای ۵ لایه‌ی مجزا و مقاومت بار بالا می‌باشد و از این جهت کارتن‌های ۵ لایه ویژه اسبابکشی منزل و اداره است. مثال یک کارتن ۵ لایه، کارتن‌های تلویزیون و دستگاه‌های برقی می‌باشد.
نحوه‌ی جعبه کردن کارتن‌ها ؟
خیلی از مشتریان این ترس و استرس را دارند که توانایی جعبه کردن کارتن هارا نداشته باشند. اصلا جای نگرانی نیست! جعبه کردن کارتن اسباب کشی کارِ بسیار ساده است. در هر کارتن رو و ذیل کارتن‌ها ۴ درب وجود دارد. دو درب کوچک و دو در بزرگ، نخست دو درب کوچک را تا کرده و بعد درهای بزرگ بر روی درب‌های کوچک خم شده و با چسب نواری جعبه را میچسبانید. دستگاه چسب کش وسیله‌ای کارآمد است که با استفاده از آن، این سخت را به طرز عالی ای حل می‌کند. دستگاه چسب کش در ۲ مدل تقسیم دار و بدون بخش را می‌توانید از کارتن فروشی تهیه کنید لغایت در اثناء پک کردن وسایل و سرهم کردن کارتن اسبابکشی از آن استفاده کنید.
قیمت کارتن اسباب کشی ؟
قیمت کارتن اسبابکشی بر پایه، جنس کاغذ بکار رفته در ساخت کارتن، ضخامت ورق کارتن ها و تعداد لایه‌های هر ورق کارتن محاسبه می‌شود که بر پایه خرید هر مشتری قیمت کارتن ها متفاوت محاسبه می‌شود.
کارتن حمل بار ؟
کارتن حمل بار همان های ۵ لایه و باکیفیت هستند که میتوانید از قسمت فروشگاه انلاین یا به صورت تلفنی سفارش دهید

خرید کارتن 5 لایه و فرقش با کارتن 3 لایه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای بستن درب کارتن‌ها از چه چیزی کاربرد کنیم؟
شما برای جعبه کردن و و چسباندن روی کارتن‌ها میتوانید از چسب پهن نواری با کیفیت کاربرد کنید و چسب با کیفیت به تنهایی استقامت نگهداریِ کف کارتن‌های پک شده را دارد.
هرچند جهت محکم کاری و اطمینان خاطر میتوانید بعد از چسباندن رو و کف کارتن ار نخ بسته‌بندی هم کمک بگیرید.
خرید کارتن‌ دست‌دوم یا نو؟
در حال حاضر به دلیل گسترش بیماری‌های ویروسی، ما به مشتریان پیشنهاد می‌کنیم از کارتن آکبند استفاده کنند.
کارتن های آکبند تمیز و کاملا سالم و بهداشتی هستند و در هنگام حمل و نقل از ایمنیِ بهتری برخوردار است.
کارتن های دست دوم معمولا قیمت ارزان‌تری دارند ولی به علت کاربرد در اسبابکشی و جابه‌جایی در گذشته، چندی از کیفیت و استحکام خویش را از دست داده و در این برهه از زمان که سراسر جهان درگیر ویروس واگیردار کرونا هستند، خرید کارتن دست‌دوم امری خطرناک و پرریسک است.
خرید جعبه از باربری یا مرکز فروش کارتن اسبابکشی؟
خیلی از کسانی که درگیر جابه‌جایی و نقل محیط‌ هستند مجبور به خرید جعبه شده‌اند، ولی آن چیزی که ما بین آن‌ها متفاوت است، نحوه‌ی خرید و تهیه‌ی ابزارها بسته بندی است.
بعضی‌ها برای تهیه‌ی وسایل به سراغ شرکت‌های باربری میروند و بعضی‌ها اقدام به خرید از مراکز فروش کارتن و مغازه‌های کارتن فروشی میکنند. مهم‌ترین تفاوت میان کارتن فروشی‌ها و فروشگاه‌های ابزارها بسته‌بندی با باربری‌ها، قیمت محصولات است…
کارتن منگنه دار بخریم و یا بغل چسبی ؟
خیلی از مشتریان از ما می‌پرسند که جعبه های بغل چسبدار ثابت است و یا منگنه دار…
در جواب این پرسش متداول باید عرض کنم، کارتن های بغل چسب از نظر اطمینان و استقامت از باکس‌های منگنه ضعیف تر است و احتمال متمایز شدن چسب ساحل در ترابری وجود دارد.
اما کارتن های بغل دوخت دار، این اطمینان را به شما می‌دهد که باکس ابزارها شما از کیفیت و استقامت بیشتری برخوردار است.
بر همین اصل، شرکت کارتنچی تمام کارتن های اسباب کشی را با دوخت و منگنه عرضه می‌کند والی مشتریان عزیز از کیفیت جعبه ها در هنگام اسباب کشی آسان باشدبرای بستن درب کارتن‌ها از چه چیزی کاربرد کنیم؟
شما برای جعبه کردن و و چسباندن روی کارتن‌ها میتوانید از چسب پهن نواری با کیفیت کاربرد کنید و چسب با کیفیت به تنهایی استقامت نگهداریِ کف کارتن‌های پک شده را دارد.
هرچند جهت محکم کاری و اطمینان خاطر میتوانید بعد از چسباندن رو و کف کارتن ار نخ بسته‌بندی هم کمک بگیرید.
خرید کارتن 5 لایه و فرقش با کارتن 3 لایه 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 نحوه تسویه فاکتور سفارشات خرید کارتن
پرداخت هزینه‌ی فاکتور در هنگام تحویل بار و در محل انجام می‌گیرد، مشتریان محترم می‌توانند به ۳ شیوه گوناگون اعم از کارت به کارت و پرداخت نقدی و یا با به کارگیری کارت بانکی در هنگام تحویل کالا نسبت به تسویه‌ی هزینه‌ی فاکتور اقدام کنند. لازم به ذکر است پیک‌ موتوری‌های کارتنچی تماما مجهز به دستگاه کارتخوان هستند.
برای بسته‌بندی و پک کردن اثاثیه‌ی منزل به چند کارتن نیاز داریم؟
تایین تعداد کارتن‌های مورد نیاز، جهت بسته‌بندی کردنِ اسبابِ یک منزل معمولا به ۲ نکته پیوستگی دارد: متراژ خانه و میزان لوازم، معمولا برای منزل‌هایی که متراژ زیرِ ۶۰ متر دارند احتیاج به ۲۰ تا کارتن میباشد.منزل‌های ۶۰ الی ۹۵ متر مابین ۲۵ تا ۳۰ کارتن نیاز است و برای متراژ بالاتر از ۱۰۰ متر ما بین ۳۰ تا ۴۰ کارتن اسبابکشی جهت پک کردن و بسته‌بندی کامل وسایل باید فراهم کرد.
کدام سایز کارتن‌ها بیشترین تاثیر در اسبابکشی دارند؟
عمده‌ی اسباب و اثاثیه منزل، ظروف شکستی و دکوری است. به انگیزه حساسیت این بخش از لوازم باید از کارتن‌های سایز متوسط کاربرد کرد الی در بحبحه جابه جایی ایمنیِ بیشتری داشته باشند و وزن کارتن‌ها به گونه‌ای باشد که شخصِ باربر بتواند به راحتی و بی‌دغدغه کارتن‌ها را از زمین بلند کرده و جابه‌جا کند، از این‌رو کارتن سایز میانه بیشترین کاربرد را در میان دیگر سایزهای دارد.
خرید کارتن اسباب کشی پنج لایه
بررسی کارتن ۵ لایه بررسی کارتن ۵ لایه
خرید کارتن اسباب کشی پنج لایه خرید کارتن اسباب کشی پنج لایه
سفارشات خرید کارتن سفارشات خرید کارتن

 

81 / 100
4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها