3 روش برای خرید کارتن اسباب کشی

اهمیت استفاده از کارتن

اهمیت استفاده از کارتن

شاید بتوان گفت که اسباب کشی و حمل و نقل وسایل چه برای منازل چه برای ادارات و سازمان ها از سخت ترین کارهای زندگی می باشد. یکی از مواردی که در این زمینه افراد بسیار به آن توجه دارند این است که به وسایل و تجهیزاتشان آسیب نرسد.

اغلب افراد برای حمل و نقل و اسباب کشی از کارتن های از قبل استفاده شده که معمولا آلوده و غیر مقاوم نیز هستند، استفاده می کنند که علاوه بر آلوده بودن توانایی تحمل وزن وسایل را ندارند و این عامل موجب آسیب رساندن به وسایل می شود که تمام این عوامل باعث سخت شدن و ایجاد دردسر در زمان جابجایی و اسباب کشی می شود.

از این رو به افرادی که در حال اسباب کشی هستند یا قصد دارند در ﺁینده نزدیک جابجا شوند و نگران و وسایل و تجهیزات خود هستند که مبادا آسیبی بهشان برسد و همچنین این حمل و نقل برایشان ﺁسان تر تمام شود پیشنهاد می شود از کارتن اسباب کشی استفاده کنند.

به دلیل تقاضای مردم به این کالا امروزه شرکت های زیادی مشغول به تولید و عرضه کارتن اسباب کشی مشغول هستند که یکی از بهترین و مطمئن ترین این شرکت ها شرکت تک کارتن می باشد که ما در این مطلب به بررسی مزایای استفاده از محصولات این شرکت می پردازیم.

دلایل و اهمیت استفاده از کارتن اسباب کشی تازه

با یک تحلیل ساده می توان به افرادی که می خواهند فرق بین کارتن اسباب کشی تازه را با کارتن هایی که قبلا مورد استفاده محصولات دیگر بودند بدانند شرح داد. شاید بتوان گفت مهم ترین دلیل استفاده از کارتن اثاث کشی جدید و تازه این است که به دلیل اینکه این کارتن ها معمولا چند لایه هستند و مابین لایه ها فضای خالی وجود دارد لذا به دلیل این خاصیت این کارتن ها ضربه گیر بوده و از وارد آمدن ضربه و شکست به وسایل و تجهیزات داخل کارتن جلوگیری می کند.

از آنجایی که اغلب افراد در زمان اسباب کشی و حمل و نقل نگران آسیب رسیدن به وسایل خود هستند می توان گفت که استفاده از کارتن اسباب کشی این نگرانی و مشکلشان را حل کرده و با استفاده از این کالا بدون هیچ مشکل و ضرری می توانند وسایل خود را جا به جا کنند. امروزه به دلیل نیاز مردم به استفاده از این کالا شرکت های زیادی مشغول تولید و عرضه کارتن اسباب کشی هستند که یکی از آن ها شرکت تک کارتن است.

شرکت تک کارتن 

تک کارتن در زمینه ساخت و تولید انواع کارتن در سال 1388 شروع به کار کرده است و در این سال ها با همیاری شما مشتریان عزیز به یک فروشگاه کارتن اسباب کشی در تهران تبدیل شده است تک کارتن با پرسنل مجرب خود فروشگاهی را برای شما ایجاد کرده که به راحتی با یک سرچ راحت و یک کلید در فروشگاه آنلاین کارتن تمام وسایل مورد نیاز خود اعم از کارتن ، بابل و…را تهیه و خریداری نمایید

انواع کارتن برای اسباب کشی

کارتن در نگاه اول به نظر چیزی خواص به نظر نمی رسد ولی در واقع یکی از صنعت های بزرگ برای بسته بندی در جهان می باشد و دارای ساختار مختلفی می باشد برای مثال شرکتی برای اجناس خود نیاز به کارتن با کیفیت بالا دارد برای این کارتن با ورق بسیار محکم سفارش می دهد برای اسباب کشی نیاز به کارتن با مقاومت خیلی زیاد ندارد و با یک ترکیب معمولی 5 لایه برای یک اسباب کشی مناسب می باشد و نیاز به کارتنی که یک شرکت برای صادرات خود تولید می کند ندارد در تک کارتن انواع کارتن آکبند و کارتن دسته دوم موجود می باشد (کارتن دست دوم کارتن های خارجی می باشد که از شرکت های وارد کننده وسایل از ایران خریداری می شود و از نظر سلامت کارتن های سالم و دارای مقاومت بالایی هستند) بهترین ترکیب برای ساخت کارتن اسباب کشی رویه کرافت بین دو ایرانی و فلوت و داخل تست می باشد.

بعضی از دوستان کارتن 3 لایه برای اسباب کشی استفاده می کنند که از نظر ما کار بسیار خطرناکی می باشد چون کارتن دارای مقاومت مناسب برای اسباب کشی و حمل وسایلی مانند بشفاب و سینی و کتاب و … نمی باشد.

اهمیت استفاده از کارتن

اهمیت استفاده از کارتن

 

80 / 100