3 روش برای خرید کارتن اسباب کشی

اهمیت استفاده از کارتن

اهمیت استفاده از کارتن

شاید بتوان گفت که اسباب کشی و حمل و نقل وسایل چه برای منازل چه برای ادارات و سازمان ها از سخت ترین کارهای زندگی می باشد. یکی از مواردی که در این زمینه افراد بسیار به آن توجه دارند این است که به وسایل و تجهیزاتشان آسیب نرسد.

اغلب افراد برای حمل و نقل و اسباب کشی از کارتن های از قبل استفاده شده که معمولا آلوده و غیر مقاوم نیز هستند، استفاده می کنند که علاوه بر آلوده بودن توانایی تحمل وزن وسایل را ندارند و این عامل موجب آسیب رساندن به وسایل می شود که تمام این عوامل باعث سخت شدن و ایجاد دردسر در زمان جابجایی و اسباب کشی می شود.

از این رو به افرادی که در حال اسباب کشی هستند یا قصد دارند در ﺁینده نزدیک جابجا شوند و نگران و وسایل و تجهیزات خود هستند که مبادا آسیبی بهشان برسد و همچنین این حمل و نقل برایشان ﺁسان تر تمام شود پیشنهاد می شود از کارتن اسباب کشی استفاده کنند.

به دلیل تقاضای مردم به این کالا امروزه شرکت های زیادی مشغول به تولید و عرضه کارتن اسباب کشی مشغول هستند که یکی از بهترین و مطمئن ترین این شرکت ها شرکت تک کارتن می باشد که ما در این مطلب به بررسی مزایای استفاده از محصولات این شرکت می پردازیم.

دلایل و اهمیت استفاده از کارتن اسباب کشی تازه

با یک تحلیل ساده می توان به افرادی که می خواهند فرق بین کارتن اسباب کشی تازه را با کارتن هایی که قبلا مورد استفاده محصولات دیگر بودند بدانند شرح داد. شاید بتوان گفت مهم ترین دلیل استفاده از کارتن اثاث کشی جدید و تازه این است که به دلیل اینکه این کارتن ها معمولا چند لایه هستند و مابین لایه ها فضای خالی وجود دارد لذا به دلیل این خاصیت این کارتن ها ضربه گیر بوده و از وارد آمدن ضربه و شکست به وسایل و تجهیزات داخل کارتن جلوگیری می کند.

از آنجایی که اغلب افراد در زمان اسباب کشی و حمل و نقل نگران آسیب رسیدن به وسایل خود هستند می توان گفت که استفاده از کارتن اسباب کشی این نگرانی و مشکلشان را حل کرده و با استفاده از این کالا بدون هیچ مشکل و ضرری می توانند وسایل خود را جا به جا کنند. امروزه به دلیل نیاز مردم به استفاده از این کالا شرکت های زیادی مشغول تولید و عرضه کارتن اسباب کشی هستند که یکی از آن ها شرکت تک کارتن است.

شرکت تک کارتن 

تک کارتن در زمینه ساخت و تولید انواع کارتن در سال 1388 شروع به کار کرده است و در این سال ها با همیاری شما مشتریان عزیز به یک فروشگاه کارتن اسباب کشی در تهران تبدیل شده است تک کارتن با پرسنل مجرب خود فروشگاهی را برای شما ایجاد کرده که به راحتی با یک سرچ راحت و یک کلید در فروشگاه آنلاین کارتن تمام وسایل مورد نیاز خود اعم از کارتن ، بابل و…را تهیه و خریداری نمایید

انواع کارتن برای اسباب کشی

کارتن در نگاه اول به نظر چیزی خواص به نظر نمی رسد ولی در واقع یکی از صنعت های بزرگ برای بسته بندی در جهان می باشد و دارای ساختار مختلفی می باشد برای مثال شرکتی برای اجناس خود نیاز به کارتن با کیفیت بالا دارد برای این کارتن با ورق بسیار محکم سفارش می دهد برای اسباب کشی نیاز به کارتن با مقاومت خیلی زیاد ندارد و با یک ترکیب معمولی 5 لایه برای یک اسباب کشی مناسب می باشد و نیاز به کارتنی که یک شرکت برای صادرات خود تولید می کند ندارد در تک کارتن انواع کارتن آکبند و کارتن دسته دوم موجود می باشد (کارتن دست دوم کارتن های خارجی می باشد که از شرکت های وارد کننده وسایل از ایران خریداری می شود و از نظر سلامت کارتن های سالم و دارای مقاومت بالایی هستند) بهترین ترکیب برای ساخت کارتن اسباب کشی رویه کرافت بین دو ایرانی و فلوت و داخل تست می باشد.

بعضی از دوستان کارتن 3 لایه برای اسباب کشی استفاده می کنند که از نظر ما کار بسیار خطرناکی می باشد چون کارتن دارای مقاومت مناسب برای اسباب کشی و حمل وسایلی مانند بشفاب و سینی و کتاب و … نمی باشد.

اهمیت استفاده از کارتن

اهمیت استفاده از کارتن

 

چگونه کارتن خالی خود را بفروشیم؟

جمع آوری و بسته بندی وسایل منزل

جمع آوری و بسته بندی وسایل منزل

همانطور که در قبل اشاره کردیم یکی از مهمترین بخش های

یک جابه جایی ، جمع آوری و بسته بندی وسایل می باشد

. اگر بسته بندی لوازم داخل منزل به صورت اصولی و درست

انجام شود می توان انتظار داشت که درطول انجام مراحل مختلف

اسباب کشی کمترین آسیب به اسباب وارد خواهد شد .

یادتان باشد درطول انجام مراحل جمع آوری و بسته بندی

وسایل ، آیتم هایی که تضمین کننده حفظ سلامت وسایل

در طول مراحل یک جابه جائی می باشد را می بایست در نظر گرفت .

این آیتم ها مواردی ازقبیل :

– چگونگی لایه پیچی اصولی و درست ظروف شکستنی
– استفاده از جعبه های مقاوم در ابعاد مناسب
– نحوه قرار دادن ظروف داخل کارتن ها
– عدم وجود فضای خالی بین وسایل داخل جعبه ها
– در نظر گرفتن لبه های تیز وسایل بزرگ و مهار آنها توسط ضربه گیرها
– کم کردن اندازه و حجم وسایلی که اندازه آنها از حد نرمال خارج است

و بسیاری از موارد دیگر همگی از اصولی می باشد که می بایست در این مرحله مورد توجه قرار گرفته و به درستی انجام شود . خیلی از افراد گمان می کنند که جمع آوری و بسته بندی وسایل خانه یک خانه صرفا قرار دادن چند تیکه از ظروف و وسایل خرده ریز در داخل جعبه و کارتن میباشد ولی واقعیت چیز دیگری است ، وقتی ما صحبت از جمع آوری و بسته بندی وسایل یک خانه می کنیم دقیقاً باید تمام مراحل یک جابه جایی را که شامل حمل و انتقال ، باز کردن وچیدمان می باشد را نیز مد نظر قرار دهیم چرا که اگر ما از ابتدا ، کار را به درستی انجام ندهیم می شود نقل همان اصطلاح معروف “خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج” .

اجازه بدهید کمی درباره این مرحله بیشتر توضیح دهیم فرض کنیم که شما یک هفته دیگر قصد جابه جائی به منزل جدیدتان را دارید اولین قدم برای شروع پروسه اسباب کشی تان این است که وسایلی را که قصد دور ریختن و یا بخشیدن آن را دارید از سایر وسایل منزلتان جدا کنید و این کار را در همان روز اول انجام دهید ، حال شما دقیقاً می دانید که چه وسایلی را می خواهید به منزل جدیدتان انتقال دهید .

بعد از انجام این موضوع شما می بایست با توجه به حجم وسایل موجود در خانه تان لوازم مورد نیاز بسته بندی را تهیه کنید و این اولین قدم جدی برای شروع امور مربوط به اسباب کشی تان می باشد بعد از تهیه لوازم مورد نیاز این مرحله شما می بایست در قدم بعدی وسایل خرده ریز و بلااستفاده ای که در این یک هفته به وجود آنها نیازی ندارید را جمع آوری کرده و داخل کارتن هایی که تهیه کرده اید قرار دهید. این که چگونه این وسایل بسته بندی و ایمن سازی شده و داخل کارتن های مناسب قرار گیرد را در مقالاتی که در قسمت بسته بندی در اختیار شما قرار داده ایم می توانید مطالعه کرده و با توجه به موارد ذکر شده این کار را انجام دهید .

شما در طول یک هفته می بایست به تدریج تمامی وسایل داخل منزل خود را از داخل کابینت ها ، کمد ها و قسمت های مختلف منزلتان جمع آوری کرده و بعد از ایمن سازی و لایه پیچی ، آنها را داخل کارتن و جعبه های مناسب قراردهید .

 

کارتن مخصوص اسباب کشی

یادتان باشد که حتما روی تمامی کارتن های مخصوص اسباب کشی محتویات داخل آن را نوشته و با استفاده از چسب های رنگی محل قرارگیری این کارتن ها را در منزل جدیدتان از هم تفکیک کنید به طور مثال اگر در یک خانه ۲ خوابه زندگی می کنید خانه شما دارای ۶ بخش اصلی می باشد که به ترتیب شامل آشپزخانه ، سالن ، اتاق خواب ها ، سرویس بهداشتی و حمام می باشد شما می توانید برای هر کدام از این بخش ها از یک رنگ مشخص استفاده کرده و روی کارتن های مربوط به آن بخش با چسب رنگی مربوط به آن علامت گذاری کنید و در هنگام باز کردن و چیدمان وسایل به راحتی بسته های بخش های مختلف منزل جدیدتان را از هم تشخیص دهید و یا در رابطه با وسایل بزرگتان ، حتما قبل از شروع اسباب کشی می بایست شرایط حمل که شامل مواردی از قبیل مسیر قابل تردد نیروهای باربری جهت انتقال وسایل از داخل منزل به داخل ماشین ، نوع ماشین حمل و بالعکس شرایط تردد نیروهای باری جهت انتقال وسایل از داخل ماشین به منزل جدیدتان را در نظر بگیرید تا با توجه به این شرایط و مشکلاتی که در طول این مسیر وجود دارد وسایلتان را ایمن سازی کرده و شرایط حفظ سلامت آنها در طول جابه جائی را محیّا سازید . مواردی که ذکر شد تنها بخشی از مواردی می باشد که در هنگام جمع آوری و بسته بندی وسایل منزلتان می بایست مورد توجه قرار گیرد .

با توجه به توضیحات بالا برای انجام هر چه بهتر مرحله جمع آوری و بسته بندی وسایل می بایست شرایط موجود در طول اسباب کشی را نیز به درستی مد نظر قرار داد که این مهم می تواند با سپردن این مرحله از اسباب کشی به افراد متخصص به بهترین شکل ممکن به انجام برسد

مجموعه کارتن فروشی با توجه به تجربه کاری چندین ساله خود در حوزه مدیریت و اجرای مراحل یک جابه جائی به خوبی می داند که انجام یک اسباب کشی برای افراد مختلف ، شرایط متفاوتی دارد بنابراین برای انجام هر چه بهتر این موضوع خدماتی را در این راستا به مشتریان خود ارائه می دهد که تمامی این موارد را پوشش داده تا به بهترین شکل ممکن اسباب کشی آنها به سرانجام برسد .

خدمات این مجموعه با بازدید و کارشناسی از محل شما آغاز خواهد شد که این موضوع کمک شایانی به انجام هر چه بهتر مراحل اسباب کشی شما خواهد کرد . کارشناسان ما در این مرحله با حضور در محل ، علاوه بر پاسخگویی سوالات احتمالی شما با بازدید از منزل فعلی تان مراحل انجام جابه جائی شما را با در نظر گرفتن حجم و نوع وسایل منزل ، شرایط مکانی مبدأ و مقصد ، نوع وسیله حمل و نقل مورد نیاز ، محدودیت زمانی و آیتم های دیگر بررسی کرده و با توجه به شرایط موجود برنامه ریزی مناسبی جهت انجام هر چه بهتر جابه جائی شما انجام خواهند داد .

کلام آخر

همکاران ما در مجموعه کارتن فروشی تمامی تلاش خود را در راستای انجام هر چه بهتر اسباب کشی شما انجام داده واز تمام

ظرفیت های موجود بهره خواهند برد .

توضیحاتی که در بالا ارائه شد صرفاً اطلاعات مختصری در رابطه با خدمات جمع آوری و بسته بندی می باشد که شما می توانید

با تماس با شماره 55593469 اطلاعات کامل تری را از کارشناسان ما دریافت نمائید

جمع آوری و بسته بندی وسایل منزل

حمل و جابه جایی وسایل منزل 1

حمل و جابه جایی وسایل منزل

حمل و جابه جایی وسایل منزل

 

 

بعد از جمع کردن وسایل داخل یک خانه و ایمن سازی آنها جهت مراحل بعدی اسباب کشی نوبت

به حمل و جابه جایی وسایل منزل به محل جدید می رسد.

 همانطور که در مقالات قبلی اشاره شد حمل و جابه جایی وسایل منزل دومین بخش از مراحل یک اسباب کشی

می باشد و همچنین نسبت به این موضوع تاکید شد؛ برای اینکه بتوان در این مرحله یک جابه جائی ایده آل را

پشت سر گذاشت ، می بایست که تمهیدات لازم را در هنگام جمع آوری و بسته بندی وسایلبه کار گرفت . همه

ما به خوبی می دانیم که حمل و انتقال جزء قسمت های طاقت فرسای یک اسباب کشی به حساب می آید و

معمولا بسیاری از آسیب ها و خسارات در این بخش اتفاق می افتد ، پس توجه به این نکات بسیار ضروری و حائز

اهمیت می باشد که انجام این مرحله از جابه جائی را به افراد متخصص و با تجربه سپرده و قبل از شروع این

مرحله کار ایمن سازی وسایل به درستی انجام شود.

 

 

بیائید به اتفاق ، انجام این مرحله از اسباب کشی آسان را مرور کنیم ، به طور معمول شروع مرحله حمل وجابه

جائی بسته به حجم وسایل قابل انتقال ، نیازمند وسیله نقلیه مناسب خواهد بود . یکی از مشکلاتی که معمولا

در همین ابتدای کار وجود دارد تخمین زدن تعداد ماشین حمل مورد نیاز برای جابه جائی وسایل داخل منزل می

باشد.

 

 

اگر بخواهیم یک راهنمائی ارزشمند به شما دراین زمینه ارائه دهیم این است که برای انجام درست این موضوع

می بایست تمام وسایل موجود در خانه اعم از وسایل خرده ریز داخل کابینت ها ، کمدها  ، انباری و …  را در یک

قسمت از خانه درکنار وسایل بزرگ از قبیل مبلمان ، سرویس خواب ، بوفه ، یخچال و .. جمع کرده تا بتوان با توجه

به حجم کلی این وسایل برآورد درستی نسبت به تعداد ماشین مورد نیاز جهت انتقال وسایل به محل جدید انجام

داد .

 

 

انجام درست این موضوع می تواند سهم زیادی در مدیریت زمان وهزینه کرد شما دراین مرحله از اسباب کشی

تان داشته باشد و آن به این دلیل است که اگر شما بتوانید برآورد درستی نسبت به این موضوع داشته باشید

باعث می شود که در زمان درخواست وسیله حمل مورد نیازتان ازشرکتهای باربری تعداد و نوع ماشین مورد نیاز

را به درستی مشخص کرده تا در زمان انتقال وسایلتان به محل جدید دچارکمبود و یا پِرتی فضا در داخل وسیله حمل نشوید .

 

 

در توضیح این موضوع باید اضافه کنیم که اگر تعداد ماشین درخواستی شما جهت انتقال وسایلتان بیشتر

از تعداد مورد نیاز باشد ، باعث شده هزینه اضافی به شما تحمیل شود و اگر تعداد ماشین درخواستی شما

کمتراز تعداد مورد نیاز باشد باعث می شود شما مجبور به صرف وقت و تحمل مدت زمان نسبتاً طولانی جهت آمدن

ماشین حمل بعدی شوید و گاهی اوقات این موضوع می تواند هزینه اضافی برای شما به همراه داشته باشد.

 

 

موضوع بعدی تعداد کارگر مورد نیاز جهت بارگیری و تخلیه وسایل در ماشین حمل می باشد

، خیلی از افراد فکر می کنند که اگر تعداد کارگر کمتری در طول این مرحله به خدمت بگیرند هزینه کمتری پرداخت

خواهند کرد ، اما واقعیت چیز دیگری است از آنجا که در کشور ما نحوه محاسبه هزینه ماشین حمل و کارگران همراه آن بصورت ساعتی محاسبه می شود.

 

 

هر چقدر تعداد کارگران بارگیری و تخلیه کمتر باشد به همان میزان تعداد ساعتی که بر اساس آن هزینه نهائی

از شما دریافت خواهد شد بیشتر شده و شما ملزم به پرداخت هزینه بیشتری خواهید شد پس همواره به این موضوع

توجه کنید که لزوماً با به خدمت گرفتن نیروی کمتر ، هزینه کمتری پرداخت نخواهید کرد . معمولا عواملی ازقبیل تعداد طبقات

مبدأ و مقصد ، فاصله محل بارگیری و تخلیه تا وسیله حمل و نوع وسایل مورد جابه جائی ، تعئین کننده تعداد نیروی باربری مورد نیازمی باشد .

 

 

در اینجا می خواهیم چند نکته درباره انجام هرچه بهتراین مرحله از اسباب کشی تان در اختیار شما قرار دهیم .

 

 

یکی از دغدغه های افراد در طول اسباب کشی انتقال وسایلی از قبیل پیانو ، لوستر های خاص ، میز بیلیارد ، یخچال ساید

، گاو صندوق های بزرگ و وسایلی از این قبیل می باشد ، پیشنهاد ما به شما برای انتقال وسایلی از این دست استفاده از

افرادی است که به صورت تخصصی در حوزه انتقال یکی از این وسایل فعالیت می کنند یعنی به عبارت ساده تر برای انتقال

پیانوی خود حتماً از افرادی که صرفاً کار حمل و نقل پیانو انجام می دهند استفاده کنید ، این موضوع  در رابطه با لوسترها و یا سایر وسایل مذکور نیز صادق می باشد.

 

 

یادتان باشد که هر وقت خواستید به این موضوع فکر کنید که این کار می تواند هزینه اضافی برای شما به همراه داشته باشد

، نگاهی به فاکتورخرید پیانو یا میزبیلیارد و … خود بیندازید تا شاید یادتان بیاید که این هزینه بیشتر را در ازای حفظ سلامت چه

وسیله ای پرداخت خواهید کرد و چه بسا این هزینه باعث بهتر و راحت تر جا به جا شدن اسباب منزل شود

 

البته یک دلیل دیگر برای تعداد کارگر مناسب چیدن کارتن خالی اسباب است که توسط کارگران در ماشین چیده می شود این کار به سریع تر شدن اسباب کشی کمک می کند

 

 

با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد وسایر مواردی که جزء مشکلات مرحله حمل و جابه جایی وسایل منزل است

بهترین کاربرای انجام هرچه بهتراین مرحله سپردن آن به افراد متخصص می باشد . مجموعه ایزی پک با توجه به ماهیت

فعالیت خود در زمینه مدیریت و انجام مراحل مختلف اسباب کشی ، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود .

اگر خاطرتان باشد در توضیحات اسباب کشی آسان به این موضوع اشاره کردیم که شروع خدمات این مجموعه

با ارسال کارشناسان آموزش دیده به محل شما همراه می باشد . کارشناسان ما در زمان بازدید از منزل شما به

راحتی مشکلاتی که در بالا ذکر شد را ارزیابی کرده و با توجه به نیاز شما برای سپری کردن این بخش از جابه جائی تان برنامه ریزی خواهند کرد.

 

 

در نظرگرفتن آیتم هائی از قبیل نوع وسایل موجود درمنزل شما ، چگونگی انجام بارگیری و تخلیه و مشکلاتی

که در این مرحله وجود دارد توسط کارشناسان ما راه حل مناسبی برای جلوگیری از تحمیل هزینه های اضافی

به شما و جلوگیری از آسیب دیدن وسایل مورد جابه جائی می باشد .

شما برای مشاوره رایگان باشماره 55593469 تماش بگیرید

حمل و جابه جایی وسایل منزل

 

کارتن اسباب کشی ارزان و محکم

کارتن اسباب کشی ارزان و محکم

برای یک اسباب کشی نیاز به وسایل مناسب برای اسباب کشی

داریم که مهمترین آن خرید کارتن برای جا به جایی می باشد شما با

مراجعه به کارتن فروشی و یا تماس با شرکت می توانید سفارش خود

را انجام داده و در کمتر از دو ساعت در تهران کارتن خالی و وسایل مورد

نیاز خود اعم از نایلون حباب دار و فوم و …. را تهیه کنید

برای خرید کارتن اسباب کشی ارزان با ما تماس بگیرید

کارتن اسباب کشی ارزان و محکم

تجهیزات اسباب کشی

تجهیزات اسباب کشی

ما برای اسباب کشی نیاز به وسایل برای بسته بندی داریم

اولین و مهم ترین آن کارتن خالی برای بسته بندی وسایلی

مانند بشقاب و دیس و دکوری و هر آنچه نیاز هست.

بعد از کارتن بیشترین وسیله برای یک بسته بندی نایلون حباب دار

است که با توجه به گرانی وسایل شکستنی خرید آن واجب می باشد

و تمام وسایل حساس مثل وسایل شکستنی و مبلمان و… را می بندیم

وسایل دیگر برای بسته بندی و اسباب کشی که مورد نیاز است

چسب – سلفون – فوم – بقچه لباس – گونی و مشمبا زباله

تجهیزات اسباب کشی خود را از کارتن فروشی طالب لو تهیه فرماییدبقچه

تجهیزات اسباب کشی

 

1 پک کامل اسباب کشی

1 پک کامل اسباب کشی

کارتن فروشی طالب لو برای اینکه شما انتخاب درستی

برای خرید خود داشته باشید پک کامل کامل اسباب کشی

را برای شما تدارک دیده است

این پک برای خانه های 60 تا 80 متری مناسب بوده و نیاز

به چیز دیگری نیست مگر اینکه وسایل بیشتر از حالت عمومی

باشد این پک شامل کارتن خالی مناسب برای

اسباب کشی چسب مخصوص خوب برای چسباندن

و نایلون حباب دار و سلفون بسته بندی و نخ می باشد

وسایل داخل1 پک کامل اسباب کشی

1- کارتن به تعداد 10 عدد برای چینی الات و کتاب (این

نوع کارتن دارای اندازه مناسب برای کتاب و چینی الات

می باشد و حدود سایز آن 50طول 30 عرض و 30 ارتفاع می باشد)

2- کارتن بزرگتر برای وسایل حجیم تر و سبک تر (این

نوع کارتن تقریبا از نظر حجم دو برابر کارتن کوچک تر بوده

و برای وسایل بزرگ تر و حجیم تر متاسب می باشد)

3-یک رول نایلون حباب دار درجه یک به متراژ 80 متر

4-یک سلفون بسته بندی به طول 150 و عرض نیم

5-یک عدد نخ بسته بندی به طول 200 متر

6- 3 عدد چسب با کیفیت بالا

1 پک کامل اسباب کشی

مرکز فروش کارتن آماده

مرکز فروش کارتن آماده

برای خرید کارتن خالی در گذشته زمان زیادی را صرف می کردیم ولی امروزه

باپیشرفت صنعت بسته بندی دیگر نیازی به این کار نیست فقط با یک تماس با

کارتن فروشی طالب لو می توانیدتمام وسایل اسباب کشی از قبیل نایلون حباب

دار – بقچه لباس و… را خریداری نمایید

تمام بسته بندی خود را به ما بسپارید کارتن فروشی با کادر ماهر خود در زمینه

بسته بندی برای اسباب کشی شما را برای یک اثاث کشی راحت دعوت می نماید

کارتن فروشی طالب لو مرکز فروش کارتن آماده در تهران می باشد

مرکز فروش کارتن آماده

کارتن اسباب کشی ارزان

 

مجموع نکات اسباب کشی 2

مجموع نکات اسباب کشی

مجموعه نکات  اسباب کشی

با صرف وقت و هزینه منزلی نو و مطلابق استانداردهای خود یافته اید و اکنون وقت اسباب کشی است . اسباب کشی از آن دسته کارهایی است که علاوه بر داشتن سختی های خودش هزینه ی بالایی را بر خانواده تحمیل می کند . قبل از انجام هر کاری ابتدا باید جزییات کار را یادداشت و برای هر کدام بهترین راه کار را پیدا کرد .

جزییات پیش از اقدام به اسباب کشی(نکات اسباب کشی)

در وهله اول اگر منزل جدید نیاز به تعمیرات جزیی و یا کلی دارند به آنها توجه کرد و نسبت به رفع آنها تلاش کرد .

کلید پریزهای منزل را چک کرده و از سالم بودن شان مطمئن شوید .

پرده ها را اندازه گیری کرده و نسبت به تهیه و دوختشان اقدام کنید .

جای تابلو، آیینه ها و تمام مواردی که نیاز به دریل کاری دارند را مشخص کنید .

دریل کاری های منزل را بطور کامل انجام دهید .

خانه جدید را به همراه تمام کابینت و کمد و شیشه ها تمیز کنید .

وسایل خود را اعم از پرده و ملحفه و اسباب و … را تمیز و شسته برای منزل نو آماده کنید .

کارهای ضروری اسباب کشی

در روز اول اسباب کشی تمام وسایل ریز آشپزخانه را بسته بندی و در کارتن خالی مناسب جاگذاری کنید و با خودرو کوچکتر به خانه جدید انتقال دهید .
در این مرحله که منزل کاملا تمیز و بدون هر گونه وسیله و بهم ریختگی است بهترین فرصت برای چیدن وسایل داخل کابینت ها و کمد های دیواری می باشد . این کار باعث می شود که هر چیزی زودتر از آنچه که فکرش را می کردید به محل های خود انتقال یابد و از آشفتگی های حین اسباب کشی و سردرگمی های بعد از آن جلوگیری می کند .

نصب پرده ها ، آیینه و تابلوها از اقدامات این مرحله می باشد .

به منزل قبلی باز می گردید

اثاثیه های نسبتا بزرگ و بزرگ را با سلفون و نایلون حباب دار ایمن سازی می کنید شما با این کار گرچه هزینه مختصری خواهید داشت اما از آسیب های جدی وهزینه ی خرابی اثاثیه منزل جلوگیری می کنید .

بسته بندی اثاثیه منزل کاری وقت گیر و تا حدی تخصصی است و اگر زمان برای شما مهم است و از عهده این کار برنمی آیید می توانید با تماس به شرکت اتوبار نزدیک محل زندگی از آنها برای بسته بندی اثاثیه کمک بگیرید . آنها علاوه بر داشتن نیروی ماهر در این امر تمام لوازم مورد نیاز بسته بندی را برای شما خواهد آورد .

با شرکت باربری در رابطه با حمل و جابجایی بار خود تماس بگیرید و در مورد نحوه کار و زمان مناسب مشاوره بگیرید . لازم است قبل از پیش تر در مورد قیمت و دستمزد کارگران بطور کامل و شفاف از آن شرکت اطلاعات لازم را بگیرید.

شما با انتخاب شرکت اتوبار و باربری مناسب در واقع علاوه بر صرفه جویی در زمان سلامتی خود و اسباب منزلتان را بیمه کرده اید . آنها وسایل شما را با دقت بسته بندی ، حمل و جابجا خواهند کرد .

از آنجایی که هر وسیله جای از پیش تعیین شده و مشخصی دارد هر کدام را با کمک نیروهای اتوبار در سرجای خود قرار می دهید و در نهایت کارتن های باقی مانده را باز می کنید .

برای خرید تمام وسایل اسباب کشی با ما تماس بگیرید 55593469

ما برای راحتی شما پرسنل آقا و خانم ماهر برای بسته بندی در اختیارتان قرار می دهیم

شما برای اسباب کشی راحت تر می توانید با دفتر تماس گرفته و بعد از مشاوره با همکاران ما به راحتی و بدون استرس به سراغ اسباب کشی خود بروید

این مقاله نمونه ایی از نکات اسباب کشی می باشد مقالات ما در وب سایت را مطالعه فرمایید

نکات اسباب کشی

 

نکات مهم اسباب کشی 3

نکات مهم اسباب کشی

نکات مهم اسباب کشی

برای اینکه اسباب کشی راحتی داشته باشید به نکات زیر توجه بفرمایید:

 

۱. ابتدا لیستی از کارهایی که باید انجام گیرند،با حفظ ترتیب و زمان بندی و همچنین لوازمی که باید جا به جا شوند، بر روی کاغذ یادداشت کرده، سپس مرحله بسته بندی را آغاز کنید.

۲. بدانید برای بسته بندی به چه موادی نیاز است:طناب، کارتن های ضخیم مقوایی در اندازه های مختلف (شما می توانید این قبیل کارتن ها را از کارتن فروشی طالب لوخریداری کنید)، جعبه های پلاستیکی یا چوبی مخصوص میوه، پارچه، چسب نواری محکم و پهن، منگنه، برچسب، بند، پلاستیک های حباب دار مخصوص بسته بندی شکستنی ها، روزنامه های باطله، ماژیک درشت مشکی یا آبی و قرمز برای بسته بندی نیاز است.

۳. پیش از بسته بندی، لوازم را شسته و یا پاک کنید.البته این مسئله در مورد ظروف مصرفی، لیوان ها، آئینه، کریستال ها و امثال اینها باید به صورت مجدد در محل جدید نیز انجام گیرد.

۴. اگر جعبه های هر یک از لوازم شکستنی را هنوز نگه داشته اید، در مرحله بسته بندی، ابتدا آنها را در لا به لای پارچه، روزنامه یا پلاستیک پیچیده سپس در داخل جعبه مخصوص شان قرار دهید. در غیر این صورت با بسته بندی محکم تر هر یک از آنها به صورت جداگانه، در نهایت همه را در کنار هم در جعبه ای بزرگ با دقت بچینید.

۵. پیش از قرار دادن لوازم در کارتن خالی، از محکم بودن اتصالات آنها، اطمینان حاصل کنید.

۶. هر چه در بسته بندی وسایل شکستنی بیشتر دقت کنید، اجناس خود را سالم تر تحویل خواهید گرفت.

۷. خرده ریزهای شکستنی را در پارچه یا روزنامه پیچیده و از ظروف پلاستیکی دردار فریزری به عنوان جعبه آنها استفاده کنید.

۸. به هنگام چیدن لوازم، درون هر نوع جعبه ای به خصوص مقوایی، میزان تحمل وزن لوازم توسط جعبه و اتصالات آن را در نظر بگیرید تا در حین جابه جایی مشکلی پیش نیاید. (به منظور محکم تر کردن اتصالات جعبه مقوایی می توانید از چسب های نواری پهن استفاده کنید).

۹. برای حمل راحت تر و استحکام بیشتر جعبه ها، کاربرد طناب های ضخیم نیز بسیار مناسب است.اسباب کشی همواره از جمله امور مشکل، به ویژه برای خانم های خانه است. لذا به منظور انجام هر چه راحت تر، سریع تر و بدون خسارت آن و همچنین رفاه بیشتر خودتان به ارائه نکاتی می پردازیم که توجه به آنها شما را در انجام این پروژه یاری خواهد داد

۱۰. پس از بسته بندی وسایل و قرار دادن آنها در جعبه ها، تعداد آنها را شمارش کنید تا در این میان جعبه ای گذاشته نشود, برای احتیاط می توانید کارتن ها را با سلفون بسته بندی نمایید

۱۱. در روی هر جعبه پس از اتمام کار بسته بندی، برچسبی حاوی لیست وسایل و لوازم داخل آن چسبانده و در صورتی که اجناس داخل آن شکستنی است، با ماژیک قرمز این کلمه و همچنین محلی را که این لوازم به آن تعلق دارند، به صورت درشت بر روی جعبه یا برچسب بنویسید. به این ترتیب هر یک از جعبه ها به محض انتقال به مکان جدید، در آن فضای اشاره شده قرار گیرد. با این روش، نظم بیشتر و سریعتر در محیط حاکم می شود.

۱۲. به منظور جلوگیری از کثیف شدن فرش و به خصوص ریشه های آن به هنگام جا به جایی، ابتدا پارچه ای را در قسمت ریشه ها به صورت دولا به گونه ای قرار دهید که ریشه در بین دو لایه پارچه واقع شود، سپس فرش را با پارچه لوله کنید. در نهایت اگر پارچه بزرگ دیگری در دسترس دارید، به دور فرش لوله شده نیز بپیچید.

۱۳. داخل هر یک از کشوهای پاتختی و میز آرایش را تمیز کرده و لوازم داخل آن را به طور مرتب بچینید. سپس کشوی حاوی وسایل را در داخل کیسه زباله بزرگ و ضخیمی قرار دهید. به منظور جلوگیری از ریختن لوازم به بیرون، در پلاستیک را با چسب محکم کنید (اگر کشو بزرگ باشد از دو کیسه زباله استفاده کنید).

۱۴. به هنگام اسباب کشی، وسایل چوبی دارای گوشه های زاویه دار مانند میزها، بیشتر در معرض صدمه قرار می گیرند. لذا برای مراقبت و نگهداری از این قبیل لوازم چوبی، ابتدا روی زوایا را با نایلون حباب دار و یا حتی پلاستیک ساده یا روزنامه پوشانده سپس لایه دیگری از مقوای ضخیم بر روی پوشش قبلی قرار دهید. برای این منظور از چسب های محکم نواری استفاده کنید.

۱۵. هنگامی که برای محکم کردن پوشش های حفاظتی برای لوازم، چسب های نواری را به کار می برید، مراقب باشید که چسب به طور مستقیم با سطح لوازم چوبی تماس پیدا نکند.

۱۶. به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه صدمه‌ای برای رنگ و روکش چوب و پایه صندلی‌ها و به طور کلی مبلمان نیز از روزنامه‌های باطله، پارچه یا پلاستیک استفاده کنید. به این ترتیب که آنها را به صورت چند لایه به دور محل مورد نظر بپیچید.

۱۷. برای بسته بندی لوازم و خرده ریزهای شکستنی می توانید از لباس های نخی منزلتان نیز استفاده کنید. به این ترتیب با یک تیر دو نشان خواهید زد.

۱۸. اگر مبلمان شما دارای روکش پارچه ای است، به هنگام اسباب کشی همه مبل ها را با روکش مخصوص شان پوشانده و سپس حمل کنید.

۱۹. جعبه‌های بزرگ را تنها با کتاب و لوازم سنگینی مانند آن پر نکنید زیرا حمل آن برای باربران بسیار مشکل خواهد بود، بنابراین نیمی از آنها را با کتاب و نیمی دیگر را با خرده ریزهای دیگر پر کنید.

۲۰. برای حمل گیاهان به خصوص گلدان های بزرگ و سنگین ، چاره‌ای به جز جا به جایی به همان صورت موجود نیست ولی در مورد گلدان های کوچک، می توانید مجموعه ای از آنها را در یک جعبه محکم مقوایی، چوبی یا پلاستیکی قرار داده و در داخل هریک از گلدان‌ها، چوبی به بلندی ارتفاع بلندترین گیاه مجموعه فرو کنید. سپس کیسه زباله ای بزرگ و یا پلاستیکی نازک را بر روی سطح دهانه و طرفین جعبه و همچنین پایه‌های چوبی فرو رفته در گلدان‌ها قرار داده و با چسب محکم کنید( منافذی را برای تنفس گیاه باقی بگذارید).

۲۱. لباس های آویز را با همان چوب لباس به صورت مجموعه ای در یک پلاستیک بزرگ و یا در میان یک ملافه پیچیده و حمل کنید.

۲۲. برای حمل لوازم صوتی و تصویری از جعبه‌های مخصوص آنها و یا یک جعبه دیگر با بسته بندی محکم در محل های حساس مانند شیشه تلویزیون یا مانیتور کامپیوتر استفاده کرده و در صورت امکان با وسیله نقلیه شخصیتان حمل کنید.

۲۳. اجناس گرانقیمت مانند طلا، پول، نقره، فرش و همچنین شکستی ها را نیز در صورت امکان یا وسیله نقلیه شخصی حمل کنید.

۲۴. پیش از اسباب کشی به محل جدید، آنجا را به طور کامل تمیز کرده ، سپس سمپاشی کنید.به این ترتیب با وجود هر نوع حشره احتمالی مبارزه می شود.

۲۵. لوازم ضروری را که در طول اسباب کشی و روزهای جابه جایی نیاز دارید در دسترس قرار دهید ، مانند پوشاک، لوازم بهداشتی دمپایی وغیره.

۲۶. اگر کف خانه جدیدتان با موکت پوشیده شده است، روی سطح موکت را پلاستیکی ضخیم و بزرگ پهن کنید تا به هنگام اسباب کشی و جابه جایی کثیف نشود.

۲۷. تا حد امکان هیچ وسیله ای را – اعم از بزرگ یا کوچک – بدون جعبه و یا لااقل بسته بندی و ایجاد پوشش با مقوا و یا هر چیز دیگری مانند آن جابه جا نکنید؛ زیرا قرار گرفتن آنها به خصوص لوازم بزرگ در کنار هم در وسیله نقلیه مخصوص اسباب کشی بدون هرگونه پوششی ، احتمال آسیب رسیدن به ظاهر وسایل را افزایش می دهد.

۲۸. کلیه اسباب و اثاثیه خانه، حتی لوازمی که در محل قبلی همواره در جعبه های مخصوص بسته بندی بوده ‌را باز کرده و پس از تمیز کردن و زدودن خاک و غبار و بازدید آنها( به لحاظ وجود حشراتی مانند سوسک و غیره) به طور مجدد بسته بندی کرده و به محل جدید حمل کنید. زیرا ممکن است در غیر این صورت، با همه تمهیداتی که برای مبارزه با حشرات در خانه جدید اندیشیده اید، حشرات و یا تخم آنها را از طریق وسایل به این محل منتقل کنید.

شما می توانید از صفر تا صد اسباب کشی را به ما بسپارید

نکات مهم اسباب کشی

نکات مهم اسباب کشی

قیمت نایلون حباب دار

قیمت نایلون حباب دار

قیمت نایلون ضربه گیر با ابعاد و عرض های مختلف

در کارتن فروشی به صورت عمده و خرده

شما برای خرید با شماره 55593469 تماس بگیرید

قیمت نایلون حباب دار

شما برای سفارش نایلون حباب دار با مارک و برند خود با

ما تماس گرفته و در عرض 10 روز کاری جنس خود را

تحویل بگیرید