مجموع نکات اسباب کشی 1

مجموع نکات اسباب کشی

مجموعه نکات  اسباب کشی

با صرف وقت و هزینه منزلی نو و مطلابق استانداردهای خود یافته اید و اکنون وقت اسباب کشی است . اسباب کشی از آن دسته کارهایی است که علاوه بر داشتن سختی های خودش هزینه ی بالایی را بر خانواده تحمیل می کند . قبل از انجام هر کاری ابتدا باید جزییات کار را یادداشت و برای هر کدام بهترین راه کار را پیدا کرد .

جزییات پیش از اقدام به اسباب کشی(نکات اسباب کشی)

در وهله اول اگر منزل جدید نیاز به تعمیرات جزیی و یا کلی دارند به آنها توجه کرد و نسبت به رفع آنها تلاش کرد .

کلید پریزهای منزل را چک کرده و از سالم بودن شان مطمئن شوید .

پرده ها را اندازه گیری کرده و نسبت به تهیه و دوختشان اقدام کنید .

جای تابلو، آیینه ها و تمام مواردی که نیاز به دریل کاری دارند را مشخص کنید .

دریل کاری های منزل را بطور کامل انجام دهید .

خانه جدید را به همراه تمام کابینت و کمد و شیشه ها تمیز کنید .

وسایل خود را اعم از پرده و ملحفه و اسباب و … را تمیز و شسته برای منزل نو آماده کنید .

کارهای ضروری اسباب کشی

در روز اول اسباب کشی تمام وسایل ریز آشپزخانه را بسته بندی و در کارتن خالی مناسب جاگذاری کنید و با خودرو کوچکتر به خانه جدید انتقال دهید .
در این مرحله که منزل کاملا تمیز و بدون هر گونه وسیله و بهم ریختگی است بهترین فرصت برای چیدن وسایل داخل کابینت ها و کمد های دیواری می باشد . این کار باعث می شود که هر چیزی زودتر از آنچه که فکرش را می کردید به محل های خود انتقال یابد و از آشفتگی های حین اسباب کشی و سردرگمی های بعد از آن جلوگیری می کند .

نصب پرده ها ، آیینه و تابلوها از اقدامات این مرحله می باشد .

به منزل قبلی باز می گردید

اثاثیه های نسبتا بزرگ و بزرگ را با سلفون و نایلون حباب دار ایمن سازی می کنید شما با این کار گرچه هزینه مختصری خواهید داشت اما از آسیب های جدی وهزینه ی خرابی اثاثیه منزل جلوگیری می کنید .

بسته بندی اثاثیه منزل کاری وقت گیر و تا حدی تخصصی است و اگر زمان برای شما مهم است و از عهده این کار برنمی آیید می توانید با تماس به شرکت اتوبار نزدیک محل زندگی از آنها برای بسته بندی اثاثیه کمک بگیرید . آنها علاوه بر داشتن نیروی ماهر در این امر تمام لوازم مورد نیاز بسته بندی را برای شما خواهد آورد .

با شرکت باربری در رابطه با حمل و جابجایی بار خود تماس بگیرید و در مورد نحوه کار و زمان مناسب مشاوره بگیرید . لازم است قبل از پیش تر در مورد قیمت و دستمزد کارگران بطور کامل و شفاف از آن شرکت اطلاعات لازم را بگیرید.

شما با انتخاب شرکت اتوبار و باربری مناسب در واقع علاوه بر صرفه جویی در زمان سلامتی خود و اسباب منزلتان را بیمه کرده اید . آنها وسایل شما را با دقت بسته بندی ، حمل و جابجا خواهند کرد .

از آنجایی که هر وسیله جای از پیش تعیین شده و مشخصی دارد هر کدام را با کمک نیروهای اتوبار در سرجای خود قرار می دهید و در نهایت کارتن های باقی مانده را باز می کنید .

برای خرید تمام وسایل اسباب کشی با ما تماس بگیرید 55593469

ما برای راحتی شما پرسنل آقا و خانم ماهر برای بسته بندی در اختیارتان قرار می دهیم

شما برای اسباب کشی راحت تر می توانید با دفتر تماس گرفته و بعد از مشاوره با همکاران ما به راحتی و بدون استرس به سراغ اسباب کشی خود بروید

این مقاله نمونه ایی از نکات اسباب کشی می باشد مقالات ما در وب سایت را مطالعه فرمایید

نکات اسباب کشی

 

83 / 100